Fe
Fe is a new type of platform adventure on Nintendo Switch where the story is up to you to discover, without handholding, told wordlessly through the discoveries you make during gameplay.
Run, climb and glide your way through a dark Nordic forest and explore its living, breathing ecosystem filled with secrets and mystical creatures.
At the heart of the experience is a tactile, analogue song mechanic that allows you to communicate and speak to every living thing in the forest. Use the Joy-Con motion controls to sing in tune with creatures and plants to unlock new abilities. Each song has a distinct sound and feel thanks to HD rumble, so you can experience each encounter in a different way.
Learn a diverse array of animal cries that allow you to befriend or manipulate any creature – even plants. Have birds guide you, bears fight for you and have plants grow berries that help you overcome the Silent Ones.
The above video was originally shown as part of a Nintendo Direct Mini presentation on 11/01/2018. Please visit our Nintendo Direct page for more videos and information on a variety of titles. Check back soon for more updates!