Fear in Hospital: Escape Horror Story
Meet the new spine-chilling horror! You have to look for notes and keys, unravel the mysteries of the past and try to survive all these terrible horrors. The hospital will leave you with memories of the heartbreaking minutes spent there for a long time. Who is this crazy doctor? What did his patients have to go through?