LEAD THE BATTLE
Something demonical rises from down below. It’s evil, and they are in suits - they’re Business Demons. They’re to conquer whatever they can with their corporate hands! Follow the adventure of a young intern on an epic quest to find the truth about Omni-Gem!
With five nations, and dozens of unique units - each with special skills to use - Gem Wizards Tactics will surprise you with the variety of methods available in the fight!