Graveyard Keeper is the most inaccurate medieval cemetery management sim of the year. Build & manage your own graveyard while finding shortcuts to cut costs, expand into entertainment with witch-burning festivals, and scare nearby villagers into attending church. This is a game of capitalism and doing whatever it takes to build a thriving business.
Explore mysterious dungeons. No medieval game would be complete without these. Take a trip into the unknown and find useful new ingredients which may or may not poison a whole bunch of nearby villagers. Capitalism.