HITMAN 3 - Cloud Version
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Agent 47 returns in HITMAN 3, the dramatic conclusion to the World of Assassination trilogy.