Halloween Jigsaw Puzzles - Puzzle Game for Kids & Toddlers
This puzzle game for kids and toddlers is perfect for Halloween, but of course it's great fun the rest of the year too!
The scary motifs are all designed in such a way that children do not develop fears, but rather have fun playing, as they can laugh at funny scary motifs.
The game contains 13 high quality puzzle motifs that can be solved in different degrees of difficulty. The maximum number of parts is 80 parts and children are therefore really challenged! But even those who are new to jigsaw puzzles can really get started with a 12 piece puzzle.
The game trains logical thinking and hand-eye coordination when playing, which is controlled by hand via the touch screen.
For very clever puzzle children, the rotation of the puzzle pieces can also be switched on.
With McPeppergames games, your child receives optimal entertainment and at the same time our games are the perfect preparation for preschool and training for learning logical thinking.