You wake up trapped in a mental asylum for the criminally insane, which is governed and crawling with the most evil and insane murderers.
In order to escape you have to find three keys without being found and killed by the other inmates. You can increase your chances of survival by running and hiding from the other inmates.
In order to navigate around the dark asylum and find the three keys to freedom you have found a torch, however turning on the torch at the wrong time has serious consequences, it will attract the other inmates, so use it wisely if you want to live!