Hue is a vibrant, award-winning puzzle-adventure, where you alter the world by changing its background colour.
In Hue you explore a dangerous grey land, unearthing coloured fragments on a journey to find your missing mother. As obstacles match the background, they disappear, creating new and exciting puzzles - full of peril, mystery… and colours unseen.