I, Zombie
Command your zombie horde and infect the whole world! Fool the military and ensure no one stays safe – it’s the Zombiepocalypse, with built-in level editor!
You can command your horde to attack armed soldiers, infect helpless civilians, follow you, or await orders. Each scenario requires a different tactical approach and careful planning to achieve world domination.
And if you think you’re done after spreading your plague on all campaign levels, it’s time for the next step – I, ZOMBIE’s built- in level editor lets you build your own maps and challenge your skills just the way you like.