I and Me
I and Me is a puzzle platformer. To play the game, you control two cats simultaneously.
The two characters will perform exactly the same action. You need to manage both of them at the same time and let them co-ordinate to complete the adventure.
The soundtrack of the game is soothing with orchestra and piano music, and each season has its own style.