Insert before flight
Insert before flight is a flight simulator focused on small aircrafts. You can fly different aircrafts and choose different departure airfields. Fly in a big scale terrain and explore the different points of interests like a water park, different towns and cities. To complete your adventure land your aircraft on one of three airfields. Listen to the relaxing music while flying and enjoy your flight!