Joe Dever's Lone Wolf
Lone Wolf is back, as a video game with a brand-new story, a deep combat system, stunning graphics and much more! Make meaningful choices and carve your own path through this epic, non-linear adventure.
Test your strength in dynamic turn-based battles, prove your skill with the lock-picking minigame and accept the challenge of wits posed by the mysterious Shianti Cube!
The author Joe Dever has played an active role in the development of the game. The story he has written fits with the original continuity, but it also sheds a new light on Lone Wolf’s world, Magnamund!
A seamless experience that includes all four acts of the story. Discover what happened at the frontier village of Rockstarn, explore the Sunken Forest and unveil the secrets of the Shianti Temple. Then, take the fight to the enemy storming the fortress of V’taag. Are you ready to write your own destiny?