KAMIKO
KAMIKO is a game styled around Japanese Shinto beliefs. Fight as priestesses called KAMIKO and battle against demons while solving puzzles to make your way through the stages. Look no further if you are looking for an arcade action game with a twist!
Each stage has several Torii (gates) which are magically sealed. Find a way to break all the seals to make your way to the stage boss.