KINGDOM HEARTS Dream Drop Distance HD: A full-HD remaster. Sora and Riku take on the Mark of Mastery exam in preparation for their coming showdown with Master Xehanort.
KINGDOM HEARTS χ Back Cover (movie): A new HD movie that tells the mysterious story of the Foretellers from the series’ origins.
KINGDOM HEARTS 0.2 Birth by Sleep – A fragmentary passage – : A brand new episode that links to KINGDOM HEARTS III.