LOST ORBIT centers around the exploration of space. Players take control of a lone astronaut who sets off on a dangerous journey to rejoin his civilization, armed with only an improvised set of equipment and a relentless spirit. Without the help of his ship, Harrison will need to use his jetpack to boost, dodge and barrel roll through deadly obstacles to find his way home.
You will encounter fast paced challenges, make unlikely friendships and test the bonds of family as you take on the forces of the universe, alien invasions and space pirates.
A personal story - A fully narrated story delivers a deep and entertaining experience exploring death, loneliness and madness.
Beautiful Worlds - Traverse fantastical interstellar worlds on a quest to reunite with civilization and uncover the mysteries of the disaster that left Harrison stranded.