Play Leif's Adventure, a story-driven cooperative 2d action-adventure about friendship and teamwork. A boy never meant to be a hero, learns that pure strength is not always the answer! Guide two completely different characters through the adventure of their lifetime. Combine the unique strengths of both characters to overcome the evil sources of the Netherworld.