The rule is simple. Slide and match panels with the same colour and number to level up!
Levels+ : Addictive Puzzle Game is an addictive puzzle game that you'll want to challenge over and over again.
There is no time limit, and the auto-save feature allows you to play even with interruptions, so reach for your high score at your own pace.
Recommended for both people not so good at games and for those who are looking for a certain challenge, this puzzle game features a new refreshing feeling!