Little Misfortune is an interactive story, focused on exploration and characters, both sweet and dark, where your choices have consequences.
Led by her new friend, Mr. Voice, they venture into the woods, where mysteries are unraveled and a little bit of bad luck unfolds.
Sharing the same universe with the cult video game Fran Bow, created by the visionary dev-duo Killmonday Games.