Lost Sea
After a freak storm over the Atlantic, you find yourself stranded on the shores of a mysterious island. Do you have what it takes to escape the Lost Sea?
Lost Sea is an action-adventure game set inside the Bermuda Triangle. Recruit a crew of survivors who can help you explore the hazardous islands as you hunt for the artifacts needed to navigate the Lost Sea.