One year after the new world governments, 2:29. Unit 667 MARIOZZA is receiving a report of a suspicious flare in an industrial area. It turns out that there has been an explosion in one of the factories where the agents Jasper and TJ are carrying out unusual missions. While trying to reach out to the staff and explain the cause of the explosion, they encounter strong resistance from cyber machines that protect corporate secrets.