Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
Fire up Star-Lord’s jet boots for a wild ride across the cosmos in this third-person action-adventure game, a fresh take on Marvel’s Guardians of the Galaxy. With the unpredictable Guardians at your side, blast your way from one explosive situation to another, with original and iconic Marvel characters caught in a struggle for the fate of the universe. You got this. Probably.