Mercenaries Saga Chronicles
For the first time on a console platform, Mercenaries Saga: Will of the White Lions features Leon, the commander of the White Lions mercenaries. He’s hired to fight against bandits and monsters, but unexpected events draw him into war.
Mercenaries Saga 2: Order of the Silver Eagle features Claude, the captain of the Kingdom's Order of the Silver Eagle team. Unable to protect Prince Laz from the poison of an assassin, he sets off on a mission to find the antidote.
Mercenaries Saga 3: Gray Wolves of War features Marion, the commander of the Gray Wolves mercenaries. He works with the Kingdom's forces to deal with the uprising of the Liberation Army.