This city is rotten to the core. You can’t even tell night from day in this hell where big money runs everything. And the best way to prove you’re right is with brute force.
Jon Lockhart walked through the prison gates a free man after spending years imprisoned as the supposed slayer of an old friend. He returned once more to the city where it all started, intent on figuring out who it was that framed him for the crime, and to make them pay. It'd take some work with the key witness gone, but that just meant he'd have to flush out every rat from hiding.