Monster Slayers is a rogue-like deck-building RPG adventure with an innovative card-based battle system that lets you customize a deck to suit your play style.
Create a hero to join the Monster Slayers Guild and choose your path through the perilous Northern Valley as you follow your quest to defeat the legendary Harbinger and become a true Monster Slayer.