Leap into a Playful Platforming Adventure for all ages with New Super Lucky's Tale!
Run, jump, climb incredible heights, burrow deep underground, overcome enemies, and explore amazing worlds on an epic quest to rescue the Book of Ages from the mysterious Jinx and his nefarious Kitty Litter!