CHAOS REIGNS AND BULLETS FLY
Bright, frantic and frenetic combat will keep you on your toes. Meet new threats on every floor and new challenges in every room. The mighty wizbot Mephisto is waiting at the top... do you have what it takes to topple them?
Magic + Guns = Magic Guns. Don’t rely on bullets alone, because magic just makes everything better. Arm yourself with guns that shoot lightning, snowballs, sawblades, giant fists, and more!
Make your way back up the tower to take your place as the rightful ruler and show those robots who’s boss. You made them, you can break them. Get your guns and get shooting, there’s no time to reload when you’ve got to save the spire!