Nuclien
The new universe is about to begin. In this empty void, there is nothing. All that remains is for the DNA architect to successfully sequence the DNA that will become the origin of everything that exists...
Nuclien takes a simple concept and turns it into an addictive and challenging experience. Race against the clock to find the numbers in their correct order by counting up, down or even doing both at the same time!