Offroad Mini Racing
Drift, slide, skid! Offroad Mini Racing is the isometric 3D perspective car racing game that makes racing funnier than ever.
As an experienced racer, you will have to manage driving your car on bumpers and jumps, narrow roads and even ice.
The game is built on the best vehicle physics engine available for real driving sensations and a very effective computer driven cars artificial intelligence system.
It features high definition 3D graphics, along with rock music and realistic Sound FX.