The well-acclaimed board game for all ages, Othello, is now on Nintendo Switch! Play in the comfort of your home or outside, and play in a style that suits you best!
A total of 16 levels of computer AI difficulty are available for single-player modes! Hints on where the stones can be placed, and displays to show which tiles will be flipped in this move are also available to help new players understand the game better!
Two-player mode is also available! Both players can play together on one Nintendo Switch by simply sharing the Joy-Con, or using the touch screen!