PAN-PAN A tiny big adventure
PAN-PAN is an open plain adventure that expands on the concept of environmental narrative storytelling with puzzle solving and exploration elements at its core.
In a world littered with world shifting riddles and sprinkled with the memorable characters – how you solve these riddles is firmly in your hands.