PLOID
PLOID happens a couple of years after the events of V.O.I.D.+ the Ploids have formed the patrol that protects time and space to avoid repeating the story with Dr. Elo, also Alpha and Omega Ploids enter a new line in evolution due to time travel turning them into PLOID X, a skill that allows them to have temporary improvements to their systems in order to fight. In order to become Ploid X, they must travel to 7 sacred ruins in search of the sacred disks files that contain the necessary information to be able to take the final step and evolve, you will explore the the levels in a unique platformer style with different types of gameplays and extras.