Palia
Explore a vibrant new world made just for you with Palia, a free-to-play, cozy sim MMO game. Craft, cook, fish, and farm with friends as you live the life of your dreams and discover an enchanting adventure filled with colorful characters and a mystery to unravel.
Fish and farm or cook and catch insects - you can live off the land any way you like! Tend to your home plot and nurture your garden or explore Kilima Valley and Bahari Bay to forage for items, ingredients, and rare critters.
Befriend the local Majiri, learn their backstories, foster relationships, and maybe even romance! Be sure to give back to the community by providing gifts and honing your skills in fishing, hunting, crafting, and more.
Play solo or jump in with friends at any time! Palia is a friendly, cozy community that's always here to welcome you home. Discover a shared world full of players and new friends and enjoy your adventure together.