Parasomnia Verum
You play as Maddy, who keeps having a recurring nightmare. She tries to figure it out by meeting professor Wilbur, who specializes in dreams and their research, but in her dreams they discover something sinister. After a couple experiments it becomes too hard to tell what is real, what is just a dream and if that dream even belongs to you.
The game is an atmospheric experience, offering story through exploration, inventory features and a sinister backstory of Maddy and professor Wilbur's research.