Party Golf
Tee off simultaneously to a psychedelic 2D world, with satisfyingly simple physics, except it’s a frenetic free-for-all to get in the hole. It’s instant fun with endless variety; there are trillions of gameplay combinations, from giant banana balls to turbo power-ups. This spontaneous couch party may drive a wedge between friends, but have everyone shouting “just one more round!”