The world of adventure awaits you! Sail Ahoy!
This puzzle game brings you a variety of fascinating and exciting pirate-related adventure themes.
Use the touch-screen functionality and solve the jigsaw puzzles at a level of difficulty of your choice.
Each successfully solved puzzle will be rewarded with a balloon bursting mini game where a variety of different effects are waiting for you. An animated 3D animal character rewards you and motivates you to solve all the puzzles in the game.
To Parents: Please keep an eye out for our game bundles which can save you a substantial amount over purchasing our games individually!