Puzzle Adventure Blockle
Go on an adventure to the mysterious Wonder Labyrinth with Kulu, just a regular Kat trying to find his way, and the beautiful Arika who has lost her memory!
Rotate the world, avoid obstacles, climb steps and make use of various features to clear each stage.
The journey to Wonder Labyrinth will take you through many varied worlds with changing environments, such as the Icicle Palace and Flame Mountain. Visit each of the worlds with their own features and obstacles, and overcome the challenges of each one as you strive to obtain each of the seven world stones.
Take your time and figure out each puzzle, and don't worry if you make a mistake – you can quickly undo a move or retry anytime!