Puzzle Puppers is a puzzle game about stretching cute dogs to their food bowls. Easy to learn, difficult to master, with deceptively simple puzzles and mechanics.
Contains 80 levels with a challenge for all skill levels, ranging from casual puzzle player to the most hardcore puzzle fans.