Resident Evil 7 biohazard Cloud
Within 14 days upon purchase and as long as your playtime does not exceed two hours, we grant you a contractual right to refund for this purchase. The two hours of playtime is aggregated across multiple purchases concerning the same title. If you want to exercise this right, please contact our Nintendo Support.
The cloud version of Resident Evil 7 biohazard offers the complete package of content for this acclaimed survival horror masterpiece, including all DLC and bonus content previously released. Experience the game that redefined a genre and revolutionised the Resident Evil series.