Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries
Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries is a 2D platformer consisted of mind intriguing psychology based level design, epically unique boss fights accompanied by groovy and mystifying music.
Plan ahead your every move and outsmart the traps that are lurking in the temple or get dissected in hilarious ways!
Robbie wakes up in an unfamiliar room with a small spirit telling him that he has to save humanity.
Select the level of challenge you would like to experience but keep in mind that Robbie Swifthand is THE game to make you a platformer master!
We recommend playing this mode only if this is your first platformer in a while or if you haven’t even played platformers before!
INSANITY mode is for experienced players only - we HIGHLY suggest you finish Hard mode BEFORE you enter INSANITY mode.