Traverse colorful environments, battle strange animals and master the power of your suitcases to... get to work on time? Salaryman Shi is a 2D platformer where you play as salaryman Takeshi Shi as you hurry to catch the bus to the office! Twenty challenging levels stand between you and a paycheck, but fear not, as you have your trusty suitcases on your side.