Shantae is back in an all-new tropical adventure! In her fifth outing, the Half-Genie hero gains new Fusion Magic abilities to explore a vast sunken city, makes new Half-Genie friends, and battles the Seven Sirens in her biggest, most thrilling quest yet! Featuring multiple towns and more labyrinths than ever before, an awesome aquatic journey full of danger and discovery awaits!