She Dreams Elsewhere
She Dreams Elsewhere is a surreal adventure RPG about dreams and the extent to which they mirror reality. You play as Thalia, an anxiety-ridden, comatose woman on a journey to defeat the nightmares preventing her from awakening, while also finding out how exactly this mess happened in the first place.