Shephy
Shephy, the single-player card game with cute and lovely illustrations that keeps players coming back for more, is now available on Nintendo Switch!
The main goal of the game is to increase your sheep count to 1,000. Using a combination of the event cards, achieve the goal before the deck is emptied three times. Let's go, sheep!
In the Tutorial and Practice Mode, you will be able to enjoy the game while familiarising yourself with the rules of Shephy.
There is no limit to the number of sheep you can collect in Challenge Mode. Increase the sheep count as much as possible before the deck is emptied three times.
Enjoy the story of Shephy in the special Post Love game mode. In this mode, special sets of rules may apply along each part of the story, so the game can be enjoyed differently.