Shopping Mall Parking Lot offers an opportunity to drive multiple vehicles of all shapes and sizes around authentic looking, immersive environment! Select from a wide variety of cars, covering all popular types. From an awesome American muscle car, through a sports car, a truck, a delivery van to even a long bus.
60 CHALLENGING MISSIONS: Show your driving skill, pass all challenges with flying colors!
Each mission is a different test of your driving skills, reflexes and coordination. Each track is full of obstacles and surprises. You will drive around a shopping mall and in an underground parking lot, exploring all of its nooks and crannies.
You will be rewarded for your performance in each mission. The faster you complete it, the more you will earn. You can then use your in-game fortune to unlock additional vehicles that unlock subsequent trials.