The top-class “SilverStar” board game engine also plays outstanding chess games. We are proud to recommend this game for both veteran chess players and beginners.
Share the Joy-Con with another player to play head-to-head or play a match against the computer.
Store up to 100 game records. You can resume from the desired position by loading the stored game data.