Simple Mini Golf
Simple Mini Golf is a simple 2D top down mini golf game playable up to 8 players. You can chose between 9 holes and 18 holes tracks with a total of 45 holes in three 9 hole tracks and one 18 hole track. Play with your friends from two up to 8 players.