Snakes & Ladders
Snakes & Ladders is a worldwide classic fun and easy to play board game for family and friends of all ages.
The rules of the game are simple, navigate one's game piece from the start square 1 to the finish square 100 by rolling the dice turn by turn.
One hundred squares full of traps and tricks, roll the dice and try your luck, land on a ladder and go up but if you land on a snake you're going down and first player to reach square 100 wins the game.
Snakes and ladders can be played between one to six players and any player can also be played by the smart (AI) artificial Intelligent player.