Spacecats with Lasers
Spacecats with Lasers is the ultimate combat experience in the meowverse! Fight the evil spacerats in this frenetic wave-shooter and aim to defeat the pug king!
To be the ultimate Spacecat survivor, you’ll have at your disposal several perks and power-ups. We believe that being fashionable is just as important, so you’ll be able to customise your cat with different items that can be unlocked along the way.
Spacecats with Lasers features different difficulties so no matter if you’re just looking for a good time or a nerve-wracking bullet hell, we got you covered!