Sparkle 3 Genesis
Step into the amazing world of Sparkle and take the evolution into your own hands. Discover a surreal ocean thriving with life, with conditions perfect to grow and evolve.
Sparkle 3 Genesis is a beautiful visual experience in which you take control over the fate of a single, dreamlike organism. Immerse yourself with mesmerising, ambient soundtrack while exploring 12 dreamlike levels. Explore the vast ocean in search of micro-elements and evolve from a tiny speck of life into a magnificent Sparkle. Choose whether your Sparkle will become a quick and relentless hunter, a peaceful plant-eater or a creature whose features lie in between.
Every element you eat matters – it will influence Sparkle's growth, his skills, as well as his strengths and weaknesses. Spend the micro-elements in the genetic store to customise your Sparkle any way you want, with a nearly unlimited number of gene manipulation possibilities.