Sparkle ZERO
The blue whale is the largest living organism on Earth today and can reach a length of 33 meters. Evolution comes a long way to develop such large and powerful organisms and that evolutionary journey always starts from much smaller creatures, like those the blue whale now eats; which can be up to four tons a day.
Go back to the beginning of evolution. Start from ZERO and become the smallest creature – a spark of life – which has endless development paths ahead of it. Your task is to find food, which helps you grow and develop. But be careful, you are not alone on your climb to the evolutionary peak. Many other organisms also fight for the same resources and development opportunities.
Evolution is rich in variations, some of which are not favorable for survival, leading to defeat by better suited organisms.